האם האתר מאובטח?
האתר מאובטח ברמה גבוהה ועומד בתקני ssl ובתקני חברות האשראי השונות כמו כן פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים בשרתי החברה.
מאיפה נשלחים המוצרים שמופעים באתר זה ?
כל המוצרים שזמינים באתר זה נמצאים בישראל ונשלחים אליך מירושלים
האם צריך להירשם לאתר כדי לקנות?
לא צריך להירשם לאתר כדי לבצע קניות.
האם אתם עושים משלוחים ?
כן בוודאי יש משלוחים לכל הארץ
האם המחירים באתר כוללים משלוח ?
לא המחירים אינם כוללים משלוח.
מה היא עלות המשלוחים ?
באפשרותכם לבחור בין 3 דרכי משלוח
דואר רשום בעלות 17 שקל – החבילה מגיע לסניף דואר סניף חלוקה הקרוב לביתך.
UPS משלוח בעלות 24 שקל - החבילה מגיע לנקודת איסוף הקרובה לביתך.
משלוח עם שליח בעלות 49 שקל - עד לבית / עבודה / עסק.
איך ניתן לשלם באתר?
ישנם 3 אפשרויות לשלם באתר
דרך - PAYPAL
דרך - כרטיס אשראי סליקה באתר דרך חברת טרנזילה - Tranzilla סליקה מאובטחת ומוצפנת
דרך - עסקה טלפונית כרטיס אשראי
דרך - ביט Bit - העברת תשלום בנקאית - על מנת לשלם ב Bit צור קשר 052-2871660
האם התשלום בכרטיס אשראי מאובטח ?
כן בוודאי אם בחרתם באפשרות תשלום בכרטיס אשראי סליקה באתר, אתם תעברו לדף סליקה מאובטח ומוצפן של חברת טרנזילה - Tranzilla (חברת סליקה באינטרנט המובילה בישראל)
על מנת לבצע את העסקה.
איך אני מבצע הזמנה באתר ?
הזמנה באתר מתבצעת ב 3 שלבים פשוטים
1. אתה בוחר את המוצרים שאתה רוצה לקנות ומכניס לסל קניות
2. בסל קניות ממלא שם, כתובת, מספר טלפון ודוא"ל מדויקים -
ולוחץ על כפתור "שמור והמשך"
3. ובסוף בוחר את שיטת התשלום
תשלום באמצעות אשראי (סליקה דרך האתר)
תשלום באמצעות PAYPAL
תשלום לא מקוון (עסקה טלפונית בכרטיס אשראי)
וזה הכל ההזמנה התקבלה, תתחדש/י על המוצרים
האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית ?
כן בוודאי ניתן לבצע הזמנה טלפונית תוכלו ליצור קשר
052-2871660 / 02-6715880
האם חובה לרשום מספר טלפון נייד בעת ביצוע הזמנה ?
כן בוודאי חייב לרשום מספר טלפון נייד, מפני שחברת UPS ודואר ישראל עובדים עם שירות שליחת SMS כאשר החבילה מגיע לנקודת איסוף או לסניף הדואר. ובדרך זו תוכל/י לקצר את זמן ההמתנה לחבילה ולקבל הודעת SMS לנייד כאשר החבילה הגיע על מנת לאסוף אותה.
האם ניתן לקבל חשבונית על רכישת מוצרים?
כן בוודאי על כל רכישה תונפק חשבונית מס ותשלח ללקוח ביחד עם המוצר שרכש
ביצעתי הזמנה ולא קיבלתי הודעת אישור בדוא"ל מה לעשות?
מומלץ לבדוק בדוא"ל בקידום מכירות או בספאם לפעמיים הודעות אישור נשלחות לשם.
איך אני מקבל את המוצר ?
יש 4 אפשרויות
1.איסוף עצמי מירושלים – רק בתאום מראש
2.משלוח עם חברת UPS לנקודת איסוף הקרובה לביתך
2.משלוח בדואר רשום עם מספר מעקב
3.משלוח בדואר שליחים עם שליח עד לבית / עבודה, כולל מספר מעקב
כמה זמן אספקה של המוצר ?
משלוח UPS - זמן הגעה משוער בין 3 - 2 ימים (לא כולל שישי,שבת וחג)
בדואר רשום - זמן הגעה משוער בין 7 – 5 ימים (לא כולל שישי,שבת וחג)
משלוח עם שליח - זמן הגעה משוער בין 3 – 2 ימים (לא כולל שישי,שבת וחג)
האם אני מקבל הודעה שהמוצר נשלח ?
בוודאי כאשר המוצר נשלח תקבל מצוות שי - ארט הודעת SMS עם מספר מעקב של החבילה.
איך אני יוכל לבדוק את מספר המעקב ?
האם ניתן להגיע אליכם על מנת לרכוש מוצרים?
ניתן להגיע אבל רק בתיאום מראש 052-2871660 / 02-6715880 זמן הכנה והדפסה של מוצרים עד 3 ימים מיום ההזמנה לכן זה לא מוצר מדף שיש אותו מוכן במקום, וזמן הכנה עד 3 ימים מעת ביצוע ההזמנה.
ביצעתי הזמנה ואני רוצה לבטל אותה מה עושים?
לבטל הזמנת מוצר ניתן לבצע תוך זמן קצר ממש לאחר ההזמנה, במידה ולא יצרתם קשר מידי לביטול והמוצר שבחרתם כבר נכנס לתהליך עבודה והודפס.
לא ניתן לבטל את ההזמנה כי הכנת המוצר אשר מודפס אישית לפי בחירה והזמנת הלקוח.
הזמנות כאלו ביטול ההזמנה יתאפשר רק אם המוצר לא נשלח והלקוח יחויב בדמי ביטול עסקה של 10% ממחיר המוצר.
חובת הלקוח ליצור קשר בדחיפות איתנו על מנת שנוכל לבטל את ההזמנה
חשוב לציין כי עלות משלוח מוצר חזרה אלינו היא על חשבון הלקוח.
הזמנתי מוצר וטעיתי בפרטים שבחרתי ורשמתי מה עושים ?
כל בקשה לעדכון פרטי הזמנה כגון כתובת , צבע , מידה וכו' יש לפנות אלינו בהקדם בצירוף מספר הזמנה והפרטים אותם מבקשים לעדכן.
חשוב לדעת! עדכון פרטי הזמנה יתאפשר רק בסמוך לביצוע ההזמנה ולפני שהמוצר שבחרתם כבר הוכן הודפס ונשלח.